O nama

Nastava

Nastava

Nastava u Školi je organizovana u malim grupama u prijatnom ambijentu i u odnosima međusobnog uvažavanja i poštovanja. Upisom u Srednju školu UŠĆE učenici ulaze u akademsko okruženje, gde Škola koristi nastavnu bazu fakulteta članica IOS-a, koji već imaju uspostavljenu saradnju za obavljanje stručnih praksi u preduzećima, javnoj upravi, advokatskim kancelarijama, sudovima, agencijama, bankama, privrednim komorama, privatnim firmama i drugim odgovarajućim organizacijama i ustanovama. U sopstvenoj režiji se organizuje praktičan rad u virtuelnoj simulaciji preduzeća, simulaciji suđenja, vežbanje besedništva, rešavanje ekonomsko-pravnih problema, osnivanju sopstvenih firmi, pisanju predstavki, tužbi, žalbi, poslovnih pisama, o kulturi poslovne komunikacije i sl. Cilj je osposobiti učenike da se u što kraćem vremenu uključe u proces rada kod poslodavaca ili da osnuju sopstveni biznis.

Kontaktirajte nas

Zadatak nastavnika u našoj školi

Nastavnik treba da:

POSTAVI VISOKE CILJEVE U NASTAVI


  • obezbedi prijatan , radni, podsticajni ambijent u učionici tokom časa
  • suvereno i autoritativno vodi nastavu
  • motiviše učenike da učestvuju u kreiranju i izvođenju časa

PRATI NAPREDAK UČENIKA


  • poseduje jasnu metodologiju za prepoznavanje , usmeravanje i unapređenje učeničkih sklonosti i talenata
  • sposobnost da prepozna nivo znanja učenika i prilagodi nastavu kako bi svaki đak mogao da se uklopi u ritam izvođenja nastave
  • pokaže razumevanje i znanje , prijatnost u ophođenju, kako bi se učenik osećao kao poštovana i uvažena ličnost
  • svojim mentorskim odnosom pravilno usmerava obrazovanje i intelektualno napredovanje učenika

POZNAJE GRADIVO ( UČENICIMA SU NA RASPOLAGANJU DVA PROFESORA PO PREDMETU I LINKOVANJE/ BG – TS)


  • da poseduje adekvatno znanje iz svoje predmetne jedinice
  • da poseduje veštinu izrade nastavnog plana i programa
  • da suvereno vlada znanjem, prostorom i atmosferom prilikom izvođenja časa
  • da poseduje autoritet pri iznošenju znanja i veštinu prenošenja na đake
  • preuzme odgovornost prenošenja visokih standarda nastave
  • da jasno i konkretno iznese svoje zahteve prema učeniku i njegovim obavezama i zadacima
  • planira svoja predavanja na osnovu dinamike napretka đaka
  • da sarađuje, usklađuje predavanja i sa uvažavanjem se odnosi prema linkovanim predavanjima iz BG ili TS

PRECIZNO I JASNO OCENJUJE


  • zna kako da ocenjuje svoj predmet u skladu sa zakonski propisanim uslovima
  • da ocenjuje objektivno, racionalno i afirmativno
  • da zna da obrazloži đaku i roditelju svaku svoju ocenu
  • da ocenjivanjem produbljuje osećaj logičkog procenjivanja i samovrednovanja učenika

ISPUNJAVA MENTORSKE OBAVEZE


  • da prati rad i utiče na usavršavanje i produbljivanje znanja svog učenika
  • da svojim profesionalnim i znalačkim stavom, kulturom ophođenja, pristojnim manirima i rečnikom bude uzor učenicima
  • da blagovremeno obaveštava roditelje o radu učenika
  • da bude u redovnoj komunikaciji sa učenikom i roditeljima, kako bi se ostvarila kontinuirana komunikacija

SE OPHODI PREMA UČENICIMA


  • da se prema učenicima ophode sa uvažavanjem
  • da svojim primerom odražavaju duh i politiku škole
  • da poštuju zakonski propisane norme ne podrivaju osnovne principe prava i slobode pojedinca, tako što će poštovati slobodu pojedinca, gajeći poštovanje i toleranciju prema različitim verama i uverenjima

Naše društvene mreže

Ovde možete pogledati sve aktuelnosti i događaje vezane za našu školu


Instagram



Facebook